2013. február 22., péntek

5.rész


                                                                              

Zene: ITT!

Már egyre több üres pohár sorakozott előttem.
Amikor már testemben éreztem az alkohol lüktető hatását,összeszedtem a bátorságom,és elindultam táncolni.Egyre jobban járt át a zene hatása, szabadnak éreztem magam.Két erős kezet éreztem a derekamon,amit nem bántam.Felé fordultam és  a kezem a nyaka köré fontam.Még életemben nem láttam ilyen helyes fiút.Szőke haj,kék szemek,izmos test.Nem vagyok az a típus aki kívülről ítél,de egyszer én is megtehetem.És azt hiszem ennek most van itt az ideje.Egyre jobban merültünk el a táncba,szája már a nyakamon járt,karja a fenekemen. Szenvedésnek éltem át minden pillanatát,emlékek..Öröknek tűnt amikor együtt voltunk.Beszívtam férfias illatát,csodás volt,kimondhatatlan.Kihasználtuk egymást.Nem csak én őt,ő is engem.Egymás nevét se tudtuk,csak úgy élveztük az egészet.Régen eszembe se jutott volna ilyet tenni.Végül is nem bűn érezni valaki közelségét.Csak azt akartam felidézni,hogy milyen amikor szeret valaki vagy eben az esetben csak azt próbálja mutatni.Lehet nekem már csak ez maradt.Nyelve már szinte élet-halál harcot vívott nyelvemmel.
-Menünk kéne!-igen Harry ezzel  a kijelentéssel rontotta el a megtervezett estém.Érezni akartam volna magamon azt a fiút.Nem tudom miért,csak akartam.Talán segített volna megválni a csalódástól,pár órára. Csókjait testemre égetni.Bosszúmat kimutatni egy olyan fiú iránt aki ugyanezt tette velem is,és még csak nem is fogta fel mit csinált az életemmel.Még egy útólsó pillantást vettetem rá és elindultam dühösen az ajtó felé.Düh,mostanában egyre többször.Soha nem fogom már látni.Kint rengeteg újságíró volt.Beszálltunk a kocsiba és Harry gyorsan elhajtott.Egész úton egyetlen szót sem ejtettünk.
                                           
                                                              *.*.*.*.*.*.*.*

Hatalmas fejfájással ébredtem,mindig ez a pont amikor eldöntöm,hogy többet nem iszok.Levánszorogtam a konyhába ahol mindent át kutattam mire találtam gyógyszert.Leültem a TV elé.Unalmas,mindig csak unalmas műsorok.Keresgélés után valami pletykaműsort kezdtem nézni.
"Harry-t tegnap egy lány társaságában hagyott el egy szórakozóhelyet.Egy forrásunk szerint együtt is érkeztek,de vajon kilehet a lány?Csak egy barát,vagy esetleg barátnő?Egyenlőre mindenki találgat.A lány távozáskor elég mérgesnek látszott.Még nem tudjuk kilétét,de hamarosan az is kiderül."
Úristen nekem annyi,ha ezt apám meglássa minimum 40éves koromig büntetésbe leszek vagy amíg élek. Fejemhez fogja vágni,hogy csak azért csináltam,hogy fájdalmat okozzak neki.Nem nem azért tettem,csak szükségem volt valamire,amit azt hiszem nem kaptam meg.Kirohantam a házból egyenesen az újságig amin persze mink voltunk,méghozzá a címlapon.És egyben a szomszédnak is bemutatkoztam,szerintem azt hiszi nincs ki mind a négy kerekem.Kócos haj,szétfolyt smink,tegnapi ruha.Hát igen,ezt elfelejtettem.Gyorsan lépkedtem a házba és Harry ajtaját kezdtem ütni,mivel nem érkezett válasz ezért bementem és szét húztam a  függönyt,amit nem díjazott.
-Mi a francot csinálsz?És hogy nézel ki?
-Tudtam,hogy nem kellett volna velem jönnöd!-mondtam,egyre idegesebben.Majd rá dobtam az ágyára az újságot,amit nyugodtan nézegettet.-Elrontattál mindent.Ha ezt apám meglássa akkor megöl engem.-tudtam,hogy nem azért mert a barátnőjének tartanak,ami csak hülye rágalom hanem a buli miatt.
-Nyugi már nem lesz baj.-mondta még mindig komásan,de már az ágyon felült.
-Neked biztos,hisz téged imád,de nekem.-mondtam.
-Nézd nem tudom mi a bajod,de nem kéne mérgesnek lenned.
-Ugyan már én mérges?Mért lennék?Ja várj csak eszembe jutott.Veled vagyok a címlapon.
-Más lány ölne ezért,neked  örülnöd kéne!-mondta büszkén.
-Ugyan ennek?Örültem,hogy itt végre nem fognak ismerni most meg!Hát kösz mindent,és bocs,hogy zavartam a drága időd!-és hangosan becsaptam magam után az ajtót.Már szédültem az éhségtől.
-Jane!Ide most azonnal!-hát úgy látszik nem csak én,hanem apám is látta a cikket.És hát a hangja nem valami boldogságot sugárzott.

2 megjegyzés:

  1. Ne merd abba hagyni!!
    Nem tudom emlékszel rám de megszeretném kérdezni hogy hogyan tudnám fejleszteni a blogom mert ezek szerint rossz. Hiszen már te se komizol..
    Puszi: Hanna

    VálaszTörlés
  2. miért hagytad abba nekem nagyon tetszik szerintem folytasd mert nagyon jó tényleg és ne amiatt írj hogy ki tetszik meg kinek nem hanem azért mert kiadod magadból. :) kérlek írj tovább. :D

    VálaszTörlés